Instellingen voor cookies aanpassen
U kunt te allen tijde zelf uw voorkeuren wijzigen bij 'instellingen voor cookies' onderaan de pagina.
- Home
- FAQ Loxam | gehuurd materieel
LoxCall is op werkdagen bereikbaar van 07:30 tot 16:30
Gehuurd materieel
Waar vind ik de technische informatie van mijn gehuurde machine(s)?
Alle technische informatie en handleidingen zijn te vinden aan de machine en on-line in de MyLoxam-omgeving onder "reserveringen en contracten". Daarnaast bieden wij op de productpagina in veel gevallen technische datasheets en vluchtdiagrammen aan.
Zijn er gebruiksstatistieken beschikbaar?
In uw MyLoxam omgeving kunt u live meekijken met de door u gehuurde machine. Denk aan locatie, accu-capaiteit en ook kunt u een overzicht exporteren van locaties en draaiuren.
Kan ik mijn gehuurde machine op een andere vestiging terugbrengen?
Ja dat kan. Er wordt € 40 transportkosten in rekening gebracht en wij regelen het transport dan voor u.
Mijn machine lijkt het niet te doen, en nu?
Neem contact op met de vestiging. Zij kunnen telefonisch hulp bieden, een monteur langs sturen of de machine snel omruilen.
Neem contact op met ons
{{ actionLabel }}