Hoe kunnen wij u helpen?
Toch een medewerker spreken?
LoxCall is op werkdagen bereikbaar van 07:30 tot 16:30

MyLoxam

Hoe maak ik een MyLoxam-account aan?

Om een account aan te maken voor de online portal MyLoxam op loxam.nl, klikt u op de home page op inloggen. U kunt daar een account maken door het online formulier in te vullen. In het geval uw bedrijf een samenwerkingsovereenkomst heeft met Loxam, heeft u hulp nodig van uw contactpersoon binnen Loxam om uw webaccount aan te maken.

Wat kan ik doen op MyLoxam?

1. Als u het recht heeft om facturen te controleren, kunt u:
Offertes, reserveringen, contracten en facturen inzien.
Overzichten van uw offertes, reserveringen, contracten en facturen in Excel-formaat exporteren.
Openstaande contracten verlengen en afmelden.

2. Als u administratief beheer heeft, kunt u:
De rechten van verschillende gebruikers beheren.
Nieuwe gebruikers aanmaken.

 

Hoe kan ik contracten en facturen op MyLoxam inzien?

Om uw contracten en facturen in te zien:
1. Logt u in op MyLoxam
2. Klikt in in de MyLoxam omgeving op "Mijn Account". U kunt dan naar het tabblad "Reserveringen en contracten"of naar "Facturen" gaan om contracten en facturen in te zien.
Als u de offerte, het contract of de factuur niet kunt vinden, is het wellicht noodzakelijk de filters aan te passen door te klikken op de rode knop rechtsboven. U kunt daar de geselecteerde periode aanpassen. Komt er nog geen resultaat in uw zoekopdracht, dan is uw webaccount mogelijk (nog) niet juist gekoppeld. Neem hiervoor contact op met uw vaste contactpersoon binnen Loxam.

Er wordt bij het aanmaken van het MyLoxam-account gevraagd naar mijn klantnummer. Waar kan ik dit vinden?

Als er om een klantnummer wordt gevraagd, betekent het dat u uw bedrijf bekend is bij Loxam. Op een eerder gestuurde factuur, kunt u uw klantnummer vinden. Als u geen factuur bij de hand heeft, kunt u contact opnemen met uw vaste contactpersoon binnen Loxam. 
 


Er bestaat al een MyLoxam-account voor mijn bedrijf, kan ik een account aanmaken?

Als er al een account is voor uw bedrijf, kunt u verder gaan met het account aanmaken. Het account dient dan echter wel goedgekeurd te worden door de beheerder binnen uw bedrijf. De beheerder binnen uw bedrijf kan binnen het gebruikersbeheergedeelte in MyLoxam uw account goedkeuren. Wanneer het account is goedgekeurd, ontvangt de nieuwe gebruiker een e-mail die hem uitnodigt om zijn wachtwoord te wijzigen om zijn account te activeren.

Ik wil een dochteronderneming of een gelieerd bedrijf aan mijn account toevoegen om MyLoxam te kunnen gebruiken via 1 webgebruikersaccount, kan dat?

Deze functie is momenteel in ontwikkeling. Voor nu kunt u voor MyLoxam verschillende webgebruikersaccounts gebruiken met verschillende e-mailadressen.

Neem contact op met ons

{{ actionLabel }}