Instellingen voor cookies aanpassen
U kunt te allen tijde zelf uw voorkeuren wijzigen bij 'instellingen voor cookies' onderaan de pagina.
Hoe worden de prijzen berekend?
· De prijs van de huur wordt berekend op basis van de duur van de huurperiode.
· De huurprijzen zijn exclusief bijkomende kosten: transportkosten, eventuele toeslagen, schadedekking en extra kosten gerelateerd aan verbruik.
· Als je een MyLoxam-account hebt, log dan in op onze klantenportaal om gepersonaliseerde prijzen te bekijken.
- Home
- FAQ Loxam | Facturatie
LoxCall is op werkdagen bereikbaar van 07:30 tot 16:30
Facturatie
Ik heb vragen over mijn factuur
U kunt contact opnemen met de vestiging waar u gehuurd heeft. De contactgegevens van de vestiging staan linksboven op de factuur.
Ik vermoed dat de factuur onjuist is. Waar kan ik dat melden?
Voor alle vragen over uw factuur, kunt u contact opnemen met de vestiging waar u het materieel of de machine(s) gehuurd heeft. De contactgegevens van de vestiging staan linksboven op de factuur.
Ik wil een kopie van mijn factuur ontvangen. Kan dat?
Ja, dat kan. In uw MyLoxam omgeving staan al uw facturen online. U kunt ook contact opnemen met de vestiging waar u gehuurd heeft. De contactgegevens van onze vestigingen vindt u hier.
{{ actionLabel }}











.jpg)