Instellingen voor cookies aanpassen
U kunt te allen tijde zelf uw voorkeuren wijzigen bij 'instellingen voor cookies' onderaan de pagina.
Comment sont calculés les prix ?
· Le prix de votre location est calculé en fonction de sa durée. C’est le prix de la tranche du dernier jour qui s’applique à toute la durée de location.
· Les prix de location n’incluent pas les frais annexes : coût de transport (indiqué à l’étape récupération de votre panier) et coûts additionnels liés aux consommables.
· Si vous avez un compte chez Loxam, connectez-vous pour afficher vos prix personnalisés.
- Home
- FAQ Loxam | Facturatie
LoxCall is op werkdagen bereikbaar van 07:30 tot 16:30
Facturatie
Ik heb vragen over mijn factuur
U kunt contact opnemen met de vestiging waar u gehuurd heeft. De contactgegevens van de vestiging staan linksboven op de factuur.
Ik vermoed dat de factuur onjuist is. Waar kan ik dat melden?
Voor alle vragen over uw factuur, kunt u contact opnemen met de vestiging waar u het materieel of de machine(s) gehuurd heeft. De contactgegevens van de vestiging staan linksboven op de factuur.
Ik wil een kopie van mijn factuur ontvangen. Kan dat?
Ja, dat kan. In uw MyLoxam omgeving staan al uw facturen online. U kunt ook contact opnemen met de vestiging waar u gehuurd heeft. De contactgegevens van onze vestigingen vindt u hier.
Neem contact op met ons
{{ actionLabel }}