Instellingen voor cookies aanpassen
U kunt te allen tijde zelf uw voorkeuren wijzigen bij 'instellingen voor cookies' onderaan de pagina.
Hoe worden de prijzen berekend?
· De prijs van de huur wordt berekend op basis van de duur van de huurperiode.
· De huurprijzen zijn exclusief bijkomende kosten: transportkosten, eventuele toeslagen, schadedekking en extra kosten gerelateerd aan verbruik.
· Als je een MyLoxam-account hebt, log dan in op onze klantenportaal om gepersonaliseerde prijzen te bekijken.
- Home
- Ondersteuning
- Mijn huur beheren
- Wat moet ik doen als ik het materiaal buiten de openingstijden terugbreng?
Wat gebeurt er als ik niet beschikbaar ben om de apparatuur op de geplande datum terug te brengen?
Als u het materieel niet op de geplande datum kunt retourneren, moet u uw Loxam-vestiging zo snel mogelijk op de hoogte stellen. Dit helpt bij het vinden van een oplossing, zoals verlenging van de huurperiode.
Als u de vestiging niet op de hoogte stelt, kunnen er afhankelijk van de vertraging extra kosten in rekening worden gebracht. Het is ook belangrijk om akkoord te gaan met de voorwaarden om geschillen of ongemak te voorkomen voor andere klanten die de apparatuur hebben gereserveerd.
Moet het materiaal schoon worden geretourneerd?
Hoe krijg ik mijn borg terug na verhuur?
Het terugkrijgen van uw aanbetaling na verhuur volgt doorgaans deze stappen:
- Teruggave van uitrusting: De uitrusting moet worden teruggestuurd naar het vestiging in een staat die overeenkomt met de oorspronkelijke omstandigheden, dat wil zeggen schoon en in goede staat. Er zal een inspectie worden uitgevoerd door het Loxam-team om de staat van de apparatuur te controleren.
- Staat van de armaturen:
- Als er geen schade of defect wordt opgemerkt en alle gebruikte verbruiksartikelen of eventuele kosten zijn betaald, wordt de borg terugbetaald.
- Indien reparaties of extra kosten noodzakelijk zijn (bijvoorbeeld schoonmaak, overschrijding van de huurperiode), worden deze bedragen van de borgsom afgetrokken.
- Retourtermijn: Als de aanbetaling per creditcard of via overschrijving is betaald, wordt deze doorgaans binnen enkele werkdagen na validatie door de vestiging terugbetaald.
- Geschil: Als u het niet eens bent met de toegepaste inhoudingen, kunt u een overzicht van de kosten opvragen en, indien nodig, een gesprek met het vestiging starten om de situatie op te helderen.
- Tip: Bewaar een kopie van uw huurcontract en een betalingsbewijs om uitwisselingen indien nodig te vergemakkelijken. Als u specifieke vragen heeft, neem dan rechtstreeks contact op met het betreffende vestiging.
Wat moet ik doen als ik het materiaal buiten de openingstijden terugbreng?
- Informeer het vestiging vooraf. Sommige reisvestigings kunnen een afspraak maken voor terugkomst buiten de normale openingstijden. Als u het apparaat niet op de geplande datum kunt retourneren, moet u uw Loxam-vestiging zo snel mogelijk hiervan op de hoogte stellen. Dit helpt bij het vinden van een oplossing, zoals verlenging van de huurperiode.
- Als u de vestiging niet op de hoogte stelt, kunnen er afhankelijk van de vertraging extra kosten in rekening worden gebracht. Het is ook belangrijk om akkoord te gaan met de voorwaarden om geschillen of ongemak te voorkomen voor andere klanten die de apparatuur hebben gereserveerd.
{{ actionLabel }}