Met wie moet u contact opnemen in geval van een probleem?

Als u een probleem wilt melden, kunt u tijdens kantooruren uw vestiging bellen. Buiten kantooruren kunt u contact opnemen met Loxcall op 088 570 2222. Onze teams zullen u helpen het probleem op te lossen.

Wat moet ik doen als het geleverde materiaal zichtbare gebreken vertoont?

Meld gebreken onmiddellijk aan de vestiging (binnen de eerste uren na levering) zodat ze kunnen worden verholpen of het materiaal kan worden vervangen.

Wat gebeurt er als ik na ondertekening van het huurcontract een groot gebrek ontdek?

Als u een zichtbaar defect of een grote storing opmerkt, moet u dit onmiddellijk melden bij de vestiging waar u de apparatuur heeft gehuurd, binnen 4 uur na levering of terbeschikkingstelling van de apparatuur. Loxam verbindt zich ertoe snel in te grijpen om een reparatie uit te voeren en indien nodig een vervanging aan te bieden.

Is er sprake van bemiddeling bij een geschil met Loxam?

Consumentenbemiddeling stelt de consumentenklant en Loxam in staat om, met de hulp van een bemiddelaar, een geschil dat verband houdt met een huur- of verkoopcontract in der minne op te lossen. Dit gratis traject voor de klant is enkel toegankelijk na voorafgaande schriftelijke klacht bij het betrokken vestiging.

Wat moet ik doen als mijn apparatuur wordt gestolen of beschadigd?

Dien een klacht in bij de autoriteiten en stuur de kopie naar uw Loxam-vestiging (degene waar de apparatuur is gehuurd) die u zal ondersteunen bij de te volgen stappen en u indien nodig vervangende apparatuur zal aanbieden.
Buiten de openingstijden van uw vestiging kunt u contact opnemen met loxcall: 088 570 2222

{{ actionLabel }}

i
Het account is aangemaakt