Instellingen voor cookies aanpassen
U kunt te allen tijde zelf uw voorkeuren wijzigen bij 'instellingen voor cookies' onderaan de pagina.
Hoe worden de prijzen berekend?
· De prijs van de huur wordt berekend op basis van de duur van de huurperiode.
· De huurprijzen zijn exclusief bijkomende kosten: transportkosten, eventuele toeslagen, schadedekking en extra kosten gerelateerd aan verbruik.
· Als je een MyLoxam-account hebt, log dan in op onze klantenportaal om gepersonaliseerde prijzen te bekijken.
- Home
- Ondersteuning
- Hulp bij pech, schade en diefstal
- Wat te doen bij diefstal?
Hoe meldt ik een storing of problemen?
Als u een probleem wilt melden, kunt u tijdens kantooruren uw vestiging bellen. Buiten kantooruren kunt u contact opnemen met loxcall op 0888 570 2222. Onze teams zullen u helpen het probleem op te lossen.
Wat als een machine kapot gaat?
Informeer onmiddellijk uw Loxam-vestiging, die u zal ondersteunen bij de te volgen stappen en u indien nodig vervangende apparatuur zal aanbieden.
Buiten de openingstijden van uw vestiging kunt u contact opnemen met loxcall: 088 570 2222.
Wat te doen bij diefstal?
Dien een klacht in bij de autoriteiten en stuur de kopie naar uw Loxam-vestiging (degene waar de apparatuur is gehuurd) die u zal ondersteunen bij de te volgen stappen en u indien nodig een vervangende machine zal aanbieden.
Buiten de openingstijden van uw vestiging kunt u contact opnemen met loxcall:088 570 2222.
{{ actionLabel }}