Hoe meldt ik een storing of problemen?

Als u een probleem wilt melden, kunt u tijdens kantooruren uw vestiging bellen. Buiten kantooruren kunt u contact opnemen met loxcall op 0888 570 2222. Onze teams zullen u helpen het probleem op te lossen.

Wat als een machine kapot gaat?

Informeer onmiddellijk uw Loxam-vestiging, die u zal ondersteunen bij de te volgen stappen en u indien nodig vervangende apparatuur zal aanbieden.
Buiten de openingstijden van uw vestiging kunt u contact opnemen met loxcall: 088 570 2222.

Wat te doen bij diefstal?

Dien een klacht in bij de autoriteiten en stuur de kopie naar uw Loxam-vestiging (degene waar de apparatuur is gehuurd) die u zal ondersteunen bij de te volgen stappen en u indien nodig een vervangende machine zal aanbieden.
Buiten de openingstijden van uw vestiging kunt u contact opnemen met loxcall:088 570 2222.

{{ actionLabel }}

i
Het account is aangemaakt